Ed Vos overleden

Zaterdagmiddag 11 februari 2023, is Ed Vos overleden. Hij was 76 jaar en nog heel actief.
Ed zou meespelen met Zuid-Limburg in de KNSB competitie. Tijdens de openingsceremonie werd hij onwel en is later overleden in het ziekenhuis van Heerlen. Alle wedstrijden van Zuid-Limburg en de geplande activiteiten van het schaakfestijn werden onmiddellijk afgelast.

Ed was oud-voorzitter van zowel DJC Stein als SV Voerendaal en een steunpilaar van het grote succes van SV Voerendaal. Met zijn overlijden verliest de club een zeer gewaardeerd lid.

De clubs SV Voerendaal, DJC Stein en de LiSB zijn diep geschokt door dit verlies en brengen hun condoleances over aan zijn vrouw, dochter en familie en wensen hun veel sterkte

meer artikels