Het Tatasteel Schaaktoernooi in Wijk aan Zee nadert weer!

WIE WIL MEE op weekend?   Zoals gewoonlijk zullen we weer een huisje huren om het eerste weekend van het toernooi met een groep clubleden en partners het toernooi te bezoeken of mee te spelen in het amateur weekend toernooi. Kom eens mee! Het is steeds heel gezellig en mooi om die wereldtoppers te zien en/of ertussen te spelen op je eigen niveau.

Verdere info:

• Weekend vrijdag 12 tot zondag 14 januari 2024.
  • Huisje (indien beschikbaar en genoeg mensen) in Zandvoort. Kosten rond de 125 Euro pp voor de twee nachten en inclusief eten (behalve vrijdagavond, meestal gaan we dan in pizzeria eten met zijn allen)
  • Weekendtoernooi: partijen met lange tijdcontrole op vrijdagavond, zaterdagmiddag en zondagmiddag  (drie partijen in vierkampen met ongeveer gelijke sterkte) https://tatasteelchess.com/amateurs/
  • LET OP: inschrijving voor toernooi opent op maandag 30 oktober 2023 om 10 u en is meestal heel snel vol (binnen 1 of 2 dagen!!!)
  • Deadline om me te laten weten voor huisje: vrijdag 3 november 2023 of liefst eerder
  • Nota: Meerdere van ons gaan dit jaar ook de tienkamp spelen van vrijdag 19 tot zondag 28 januari 2024. Misschien wil je hieraan (ook) meedoen? Dan wel nodig om eigen logies te regelen.

Laat je me weten of je meegaat?

Aarzel ook niet om me contacteren als je vragen hebt.

Beste groeten,

Luc Zimmermann