Café Keulen bedankt, Leve De Borenburg

Zoals bekend is gaat Café Keulen definitief dicht per 18 december en gaan wij schaken op een nieuwe locatie: De Borenburg in het centrum van Voerendaal. Daar hebben we dan als nieuwe gastheer en gastvrouw Ralf Packbier en Joël Jahae. Op 19 december gaan we onze schaakspullen verhuizen.
In het nieuwe jaar gaan we vervolgens echt van start op de nieuwe locatie. We beginnen op zaterdag 6 januari met het nieuwjaarsschaken waar iedereen van onze club weer voor uitgenodigd is (informatie volgt nog). Vanaf 11 januari zijn er dan weer de wekelijkse clubavonden.

In de Borenburg kunnen we gebruik maken van de Davidzaal op elke donderdagavond. De tijden blijven hetzelfde:  de jeugd kan er terecht vanaf 18:30, de senioren vanaf 20:00. In de Borenburg zit ook een café-restaurant zodat alle begeleidende ouders daar tijdens de jeugdlessen terechtkunnen en waar de senioren na afloop ook nog wat langer kunnen blijven hangen.
De bereikbaarheid van de Borenburg is goed. Er is een ruime parkeerplaats vlakbij aan het kerkplein en ook met de trein kun je makkelijk komen. Vanaf het station is het 500m wandelen naar de Borenburg. Tot slot het nieuwe adres:

De Borenburg

Furenthela 16