Café Keulen sluit

Na jarenlang met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van de speellocatie Café Keulen zal daar binnenkort een eind aan komen. Per 18 december sluit Café Keulen haar deuren en is er geen plek meer voor de diverse verenigingen en klanten. Dat betekent dat wij op zoeken moeten naar een alternatief. Daar zijn we al wel sinds gisteren mee bezig maar mochten er nog leden zijn die een optie willen aankaarten schroom dan niet om contact op te nemen met ondergetekende of iemand anders van het bestuur. We zullen er in ieder geval alles aan doen om onze clubavond op een zo centrale plek in de gemeente Voerendaal in stand te houden en te kijken hoe we ook de andere activiteiten van de club kunnen onderbrengen.

Bestuur Schaakvereniging Voerendaal