Gezocht: nieuwe technische beheerder voor onze website

De technische beheerder van de website, Jos Dumont, heeft aangegeven dat hij zijn taken als lid van het redactieteam wil neerleggen. Zijn rol als LiSB jeugdleider en zijn rol als jeugdtrainer vragen veel tijd en dat is waar Jos zich op wil focussen. Wel geeft Jos aan niet direkt het redactieteam te zullen verlaten; hij wil graag meewerken aan een soepele overgang. Vandaar dat de redactie een beroep doet op leden die de rol van technisch beheerder op zich willen nemen. Bij deze werkzaamheden kun je o.a. denken aan:

• Zorgdragen voor goed technisch functioneren van de website incl. beveiliging en back-up;
  • Adviseren over functionele wensen van de redactieleden;
  • Onderhouden van website en testwebsite, installeren plug-ins plus beheer rondom users en rollen.

Geïnteresseerden kunnen uiteraard contact opnemen met de redactie (overige leden: Ilmar Woldring, Camiel Peerlings, Bob Merx en Tom Vrouenraets).

De redactie bedankt Jos voor al zijn werk en inzet.