Seizoenafsluiting schaakjaar 2022-2023

Het einde van het schaakseizoen nadert. Even een goed moment om een aantal data en activiteiten voor de komende periode op een rijtje te zetten.

22-6:     Clubavond met training voor de jeugd en laatste ronde rapid voor de senioren

29-6:     Seizoenafsluiting jeugd: diploma-uitreiking en prijsuitreiking laddercompetitie. Daarna doorgeefschaak: trainers, ouders en andere senioren zijn hierbij ook welkom

29-6:     Seizoenafsluiting senioren:  Snelschaken met na afloop de prijsuitreiking voor de diverse interne competities en een overall-klassement.

6-7:        Vrijblijvend schaken voor de liefhebbers vanaf 20 uur

13, 27-7: Zomerrapid Parkstad bij SV Voerendaal (Klimmen) vanaf 20 uur

20-7, 3, 10, 17-8: Zomerrapid Parkstad bij Schaakvereniging Schaesberg (Streeperstraat 66, 6371 GN Landgraaf) vanaf 20 uur

24-8:     Vrijblijvend schaken vanaf 20 uur

31-8:     Start nieuwe seizoen:  jeugd vrijblijvend schaken, senioren 1e ronde reguliere partij seizoen  23-24.

7-9:        Eerste schaaktraining jeugd, senioren 1e ronde rapid.

Naar alle leden is een mail gestuurd met deze informatie. Mocht je die niet gekregen hebben stuur dan per omgaande een mail naar h.gommer172@gmail.com met de vermelding “Foutief mailadres”.

meer artikels