SV Voerendaal bereikt mijlpaal van 100 leden

Onlangs heeft onze secretaris, Henk Gommer, weer twee nieuwe leden toegevoegd aan het ledenbestand van SV Voerendaal. Dit zijn achtereenvolgens Daan Jaspar (jeugdlid) en Rob Vernhout (seniorlid).

Na deze mutaties was Henk zeer benieuwd naar het exacte aantal leden dat onze vereniging momenteel telt en heeft Henk vervolgens een geactualiseerde uitdraai gemaakt.

En wat blijkt? Onze vereniging zit precies op 100 leden! De eer voor het 100e lid van SV Voerendaal is daarmee voor Rob Vernhout.

Tijdens de clubavond van 8 februari heeft Henk Gommer de nieuwe leden op de foto gezet. Op de foto zijn van links naar rechts te zien: André Tillema, Gert-Jan Kuypers, Max Alvarez (wordt hopelijk lid) en het 100e lid Rob Vernhout. Phuc Le en Alain van Laar ontbreken als nieuwe leden op de foto.