Uitnodiging Schaakfestijn 11 februari 2023 in Cafe Keulen voor alle leden

Op zaterdag 11 februari 2023 spelen alle vijf onze teams van Zuid-Limburg een thuiswedstrijd in ons clublokaal in Klimmen in de nationale schaakcompetitie, de enige keer in dit seizoen. We willen rond deze speciale gelegenheid een feestje bouwen voor alle clubleden van SV Voerendaal en DJC Stein, de beide verenigingen die samenwerken als Zuid-Limburg. Ook de eerste teamspelers zullen aanwezig zijn. Tevens willen we het schaken onder de aandacht brengen en speciaal onze teams van Zuid-Limburg. Door COVID-perikelen hebben we twee jaar geleden het 40- jarig lustrum van SV Voerendaal niet kunnen vieren, een extra motivatie om dit schaakfestijn te organiseren.

Het programma vind je hieronder

Graag nodigen we ALLE CLUBLEDEN  van SV Voerendaal, DJC Stein en Zuid Limburg en hun partners uit voor dit festival.

1. Toegang is vrij voor alle activiteiten
  2. Na afloop willen we jullie allen uitnodigen voor een buffet (exclusief drank). Dit is gratis voor alle clubleden van SV Voerendaal, DJC Stein en Zuid Limburg, evenals hun partners. Het is wel VERPLICHT VOORAF TE REGISTREREN  voor dit buffet via mail aan luc.zimmermann@outlook.com (met vermelding van naam, club en aanwezigheid van partner of niet).

In café, kleine zaal, grote zaal

• 12.00 – 12.30 u:       inloop

In de grote zaal

• 12.30-13.00 u:          opening